Christmas Puzzle Story
Vier de magie van de feestdagen met Christmas Puzzle Story, een gezellig en verslavend puzzelspel waarin feestelijk fruit en kerstlekkernijen samenkomen in heerlijke combinaties! Voeg identieke items samen om grotere, feestelijkere verrassingen te creëren en doorloop levels vol kerstsfeer.
Perfect voor ontspanning tijdens de feestdagen of een korte pauze, Christmas Puzzle Story biedt een rustgevende maar boeiende gameplay-ervaring. Met charmante beelden, vrolijke geluidseffecten en bevredigende combinaties is dit de ultieme kerstpuzzel om je dag op te fleuren en je in de kerstsfeer te brengen.