ChronoBreach Ultra
ChronoBreach Ultra is een actieplatformspel over een schattig robotje met laserwapens dat een dodelijke fabriek verkent!
Je neemt het op tegen dodelijke vallen, gevaarlijke vijanden en enorme eindbazen met je unieke tijdmanipulerende vaardigheden en een arsenaal van zeer uiteenlopende wapens. Verzamel schakelingen om nog sterkere uitrusting en stijlvolle skins vrij te spelen. Upgrade je schattige maar dodelijke drone-maatje en vecht voor de glorie in de arena.