Citizens Unite!: Earth x Space
Citizens Unite !: Earth x Space is inclusief "Citizens of Earth", waarin de nieuwe Vicepresident en zijn Medeburgers de vreemde mysteries, die overal op Aarde opduiken, onderzoeken. En "Citizens of Space", waarin de nieuwe Ambassadeur van de Aarde aan een reis begint om met de hulp van de Burgers in het heelal de verdwenen Aarde terug te vinden.
Dit keer zijn de twee avonturen verenigd met gloednieuwe elementen. Rekruteer 88 Burgers met unieke vaardigheden om de Aarde in beide tijdperioden te redden! Reis in de tijd heen en weer tussen "Citizens of Earth" en "Citizens of Space", terwijl je nieuwe content ontgrendelt en het ware einde onthult!