Parkeerstand: Test je precisie op krappe plekken-kun jij parkeren zonder een krasje?
Stap achter het stuur en duik in het leven van een stadsbuschauffeur met City Bus Simulator. In 4 unieke speltypen moet je een aantal intense uitdagingen het hoofd bieden.
Parkeerstand: Test je precisie op krappe plekken-kun jij parkeren zonder een krasje?
Sky Track: Breng je rijvaardigheid naar nieuwe hoogten! De wegen zweven in de lucht - zorg dat je niet valt.
Parkeren in de stad: Het gaat niet alleen om autorijden. Laat je parkeerfinesse zien in deze uitdaging voor de hele stad.
Speel elk level uit om geld te verdienen en 11 verschillende bussen vrij te spelen met verbeterde snelheid, remmen, wegligging en vering. Met elke upgrade kun je nog moeilijkere uitdagingen aan en rijd je als een pro.
Ben jij klaar om de straten (en het luchtruim) te trotseren in City Bus Simulator? Riemen vast, het wordt een wilde rit!