City of Brass
Kruip in de huid van een dappere dief in City of Brass, een first-person actie-avontuur dat gemaakt is door BioShock-ontwikkelaars. Gewapend met een kromzwaard en een veelzijdige zweep hak en sla je je een weg door een rijke Arabische stad, die is gebaseerd op de vertellingen van Duizend-en-een-nacht.