Class of Heroes 1&2: Digital Complete Edition
De Class of Heroes-serie is terug voor een nieuwe generatie. Beleef de originele Anniversary Edition en 2G, nu geremasterd en gaver dan ooit.
Neem plaats in de schoolbanken, kruip door eindeloze kerkers, stel het perfecte studententeam samen en neem het op tegen hordes vijanden in de Complete Edition, die beide games bevat.
Creëer het perfecte rooster en stel het perfecte team van 6 studenten samen om de gevaarlijke doolhoven te bestormen. Combineer 10 rassen en 18 cursussen, elk met hun eigen unieke vaardigheden. Sluip door meer dan 100 kerkers met meer dan 250 potentiële vijanden. Verzamel artefacten, maak interdimensionale reizen en overwin elk obstakel. Het lot van je studenten ligt in jouw handen, dus gebruik recepten voor wapens, drankjes en andere upgrades om het level van je team te verhogen.