Class of Heroes 2G: Remaster Edition
De Crostini Academy doet een oproep aan alle dappere avonturiers om zich te melden. Zet je schrap voor een geremasterde klassieke dungeon crawler vol verkenningstochten, gevechten en eindeloze mogelijkheden. Maak gebruik van de verschillende lessen en missies om het ultieme stoere studententeam op te bouwen.
Creëer het ideale rooster en stel het perfecte team van 6 studenten samen om de gevaarlijke doolhoven te bestormen. Combineer 10 rassen en 18 cursussen, elk met hun eigen unieke vaardigheden. Sluip door meer dan 100 kerkers met meer dan 250 potentiële vijanden. Verzamel artefacten, maak interdimensionale reizen en overwin elk obstakel. Het lot van je studenten ligt in jouw handen, dus gebruik recepten voor wapens, drankjes en andere upgrades om het level van je team te verhogen.
De gangen van de Crostini Academy zijn dit jaar gevuld met enthousiaste studenten die de fijne kneepjes van het vak willen leren en als ware helden de school willen verlaten.