Class of Heroes: Anniversary Edition
Als eerstejaars student op de Particus Academy moet je hard studeren en nog harder trainen. Stel een team van studenten samen, breng ze de fijne kneepjes van ontsnappen bij en leer ze de basisbeginselen van de vechtkunsten. Kies de juiste combinatie van rassen, vaardigheden en cursussen en zorg dat je studenten tegen de uitdagingen in de kerkers opgewassen zijn.