Welkom bij de "Classic Games Collection vol. 1"!
Je kunt ze tegen de computer spelen of tegen een vriend (op dezelfde spelconsole).
De eerste speler die een rechte lijn kan maken met drie van zijn/haar symbolen wint!
Als een steen over een steen van de tegenstander springt, mag je de geslagen steen van het bord nemen.
Het doel van het spel is om in zo weinig mogelijk beurten een rechthoekig bord vrij te maken van alle kaarten die omgedraaid liggen. Tijdens iedere beurt mag je twee kaarten omdraaien. Als ze dezelfde zijn, mag je ze van het bord nemen. Als ze verschillen, moet je ze weer terugdraaien.
De eerste speler die een rechte lijn kan leggen met vijf van zijn/haar stenen, wint!