Classic Racing Pack: Moto Roader MC + Rider's Spirits
Als het om iconisch videogameplezier gaat, is het klassieke Moto Roader MC de absolute winnaar.
De oorspronkelijke Rider's Spirits werd in 1994 alleen in Japan uitgebracht. Nu is deze tijdloze klassieker eindelijk wereldwijd beschikbaar!