Claws of Furry
Claws of Furry mengt hedendaagse actie met klassieke arcade-actie. De uitdaging wordt almaar groter met de vier verschillende omgevingen vol unieke vijanden. Diverse spelstanden, zoals Rogue-like en Arena, en vrij te spelen outfits met unieke bonussen houden je op het puntje van je stoel.
Schrikt "rogue-like" je af? In de Pussycat-stand kun je in elk level checkpoints vinden in een klassiek lineair avontuur. Maar het zal alsnog geen eitje zijn! Je hebt namelijk nog steeds snelle reflexen en een scherpe blik nodig om de reis te overleven en je meester te bevrijden.
Je kunt Claws of Flurry spelen met één of twee Joy-Con-controllers in de singleplayer- en multiplayerstand! Verbind meer controllers om met maximaal vier spelers te spelen!