Een hartverwarmend liefdesverhaal op een gloednieuwe sprankelende plek!
Meer dan 100 levels met verborgen voorwerpen, nieuwe minigames en een gloednieuwe verhaallijn - laat alles glanzen als nooit tevoren!
De liefde hangt in de lucht, net als de geur van brandschoon succes! De relatie van Beth en Ross bloeit op terwijl ze samenwerken om vuil, viezigheid en alle troep op te ruimen die hen in de weg staat - door de kracht van teamwork... en een gedeelde visie.