Climbros is een arcadegame met spectaculaire gameplay. Je kunt in je eentje of samen in de coöpstand prachtige en diverse werelden verkennen. Klim, ontdek, werk samen en heb plezier. Stel je vaardigheden op de proef onder verschillende omstandigheden. Besneeuwde rotsen, enorme bomen en bewegende asteroïden zijn slechts een paar voorbeelden van de uitdagingen die je te wachten staan. Op je reis kom je talloze unieke locaties en personages tegen.