Draai de klok terug voor een van de pioniers van het survival-horrorgenre. Clock Tower: Terug in de tijd is nu vertaald en voor het eerst buiten Japan uitgegeven. In deze remake van de 16-bit klassieker word je uitgedaagd om de doodenge kamers in het landhuis van de familie Barrows te verkennen. Als weestiener Jennifer doorzoek je elke afschuwelijke hoek van het huis op zoek naar items, geheimen en manieren om Schaarman te ontwijken, een moorddadige, onstuitbare psychopaat die met scharen achter je aan zit.
Speel de originele modus en ervaar Clock Tower zoals het bij de originele release in 1995 was, of probeer de rewind-modus met extra content en verbeteringen. Extra's zijn onder meer een nieuwe geanimeerde intro, liedjes aan het begin en het einde van de game, motion-comics, een interview met de maker, een kunstgalerij, schermrandkunst, savepunten en een muziekspeler. De klok tikt ... Zul jij overleven?