Code of Princess EX brengt een unieke combinatie van hack-and-slash-actie en RPG-diepgang naar de Nintendo Switch!
Het verhaal volgt prinses Solange van DeLuxia. Ze vecht om de orde te herstellen in een wereld waarin monsters proberen de mensheid te domineren. Solange, bewapend met het legendarische zwaard DeLuxcalibur, stelt een team getalenteerde krijgers samen om haar missie te voltooien. Samen gaan ze op een epische reis waarin ze het opnemen tegen de oprukkende monsters en proberen de geheime oorsprong van de monsters te ontdekken.