Coffin Dodgers
Pimp je scootmobiel en neem het op tegen de Grim Reaper en zijn zombieleger in een race voor je ziel.
Gebruik diverse zelfgemaakte wapens en gadgets om je een weg te knokken door een kampioenschap met 13 races, of strijd tegen je vrienden in een race met 2-4* spelers die alleen de beste coureur overleeft.
Er zijn vier gebieden binnen de Sunny Pines Retirement Community, elk met een eigen minitoernooi waarin je de andere deelnemers moet overwinnen om het volgende level te bereiken. Als je onderaan het klassement eindigt komt de Grim Reaper je halen! De laatste race loopt door alle vier gebieden en plaatst je direct tegenover de Grim Reaper.