Color Your World
Reis over de wereld en door de seizoenen op een tocht vol kleurrijke labyrinten. Denk logisch na en laat geen tegel ongeverfd! Geef in zo min mogelijk stappen kleur aan elk doolhof om 3 sterren te verdienen en nieuwe, uitdagende levels vrij te spelen. Speel 100 levels en tref obstakels aan zoals bewegende muren, loopbanden en teleporters!