★ Uitdagende spelniveaus met verschillende bordgroottes
Ontwikkel uw probleemoplossende vaardigheden, snel denken, patroonherkenning en het oplossen van reeksen. Geniet van de verslavende puzzelgame met ontspannende pianoklanken om je geest leeg te maken en gezond te houden.