Nika heeft net de eerste fase voltooid van haar plan om alles te vernietigen wat niet cool is: de bouw van een vecht-mecha genaamd MechaNika. Er is geen tijd te verliezen, dus kruip als Nika achter de stuurhendel van MechaNika en verwoest de hele planeet. Je moet een einde maken aan geschiedenisboeken, geplande achterhaaldheid, kitscherige jurken, oneindige opeenvolgingen van saaie games en snert.
En als er iemand op aarde een grotere hekel aan groenten heeft dan Nika, is het wel haar vriendin Agatha, de slapeloze slager en profetes van het Carnivorisme die evenveel van dieren houdt als van hun sappige vlees. Daarom aarzelt ze geen minuut als ze hoort wat Nika van plan is en sluit ze zich aan bij de missie van verwoesting, samen met de Great Bleeding Pig, de god van het Carnivorisme, om alle grasetende ongelovigen uit de weg te ruimen.
Maar pas op, want onderweg kom je erachter dat Nika en Agatha niet de enigen zijn met een plan om de wereld te veranderen en dat alles niet zo simpel is als het er eerst misschien uitzag. Je moet lastige en definitieve beslissingen nemen om je doelen te bereiken, of ervan af zien.