Doe mee aan de Wrath-a-Thon, een duivelse uitdaging gemaakt door de kwaadaardige tovenaar Thoth-Amon om de helden van Hyboria te vangen. Vermorzel, dood en vermink je vijanden met een arsenaal aan brute wapens en strijd samen met je vrienden tegen het kwaad. Upgrade je dorp, upgrade je vaardigheden en upgrade jezelf (serieus, van deze game word je een beter mens).
Conan Chop Chop is de meest epische en realistische game met harkpoppetjes ooit in de wereld van Conan the Barbarian. Ondek een heerlijk wrede wereld vol epische baasgevechten, gevaarlijke kerkers en een eindeloze hoeveelheid buit en voorwerpcombinaties.
Je kunt de wereld in je eentje redden, maar Conan Chop Chop wordt pas echt een feestje als je in de chaos van multiplayer duikt. Met coöp online en op de bank voor 1-4 spelers kun je alleen, met vrienden of willekeurige mensen spelen om de wereld te behoeden van de ondergang.
Wil je van dichtbij slaan, of van een afstandje op je vijanden schieten? Kies uit een groep met de beroemdste helden van Hyboria, van de zwaard-zwaaiende Conan tot de boog-buigende Bêlit. Hak, schiet of knal je tegenstanders in kleine stukjes.
In Conan Chop Chop maakt alles dat jou dood wil hebben je ook sterker. Gebruik de ervaring van elke run om perks en vaardigheden specifiek voor jouw personage te ontgrendelen en wraak te nemen op de vijanden die eerst te sterk voor je waren. Bouw het vaardighedenschema van elk personage en ontdek unieke combinaties.
Krijg nieuwe vaardigheden op je tocht naar de grenzen van de wereld en plunder magische talismannen, wapens en pantsers. Experimenteer met verschillende voorwerpcombinaties en ontdek buitengewoon krachtige vaardigheden en nieuwe manieren om te spelen.
Geen enkele run door Conan Chop Chop is hetzelfde, dankzij de procedureel gegenereerde maps en kerkers. Ontdek nieuwe winkels, uitdagingen en schatten in elk potje.
Stel je kracht op de proef tegen unieke kerkerbazen, zoals de ‘Giant Sand Worm of Koth’ en de ‘Frost Giant of Vanaheim’. Sommige bazen kun je zelfs in het wild tegenkomen, waar ze gouden kisten, waardevolle artefacten en andere schatten bewaken.