Conjurer Andy's Repeatable Dungeon is een bijzondere avonturengame waarin jij, de held, de diepte van een zich herhalende kerker in reist om buit te verzamelen, absurde wezens zoals de Jelly Cube of Pizza Golem te verslaan en onwaarschijnlijke helden zoals de wiskundige te rekruteren om je te helpen.
C.A.R.D is een card-based Roguelike met snelle, gemakkelijk te leren gameplay met een bijzondere cast van eigenzinnige en humoristische helden om je avontuurlijke avonturen diep in Andy's kerker mee te beleven. Met push your luck-mechanieken is de echte vraag... Hoeveel buit kun je terugbrengen zonder daarbij het loodje te leggen?