Construction Simulator 2 US - Console Edition
Zodra je je eigen bedrijf bent begonnen, kun je nieuwe gebieden in Westside Plains verkennen en steeds grotere en meer winstgevende bouwopdrachten aannemen in de open wereld van Construction Simulator 2 US – Console Edition.
Verken Westside Plains en waag je aan meer dan 60 meeslepende en uitdagende bouwopdrachten, zoals het repareren van vervallen wegen, de wederopbouw van een spoorbrug, klein tuinwerk, het bouwen van nieuwe huizen en industriële loodsen, het vervoeren van goederen en machines, het bouwen van nieuwe appartementen, het repareren van kanalen en veel meer.
In Construction Simulator 2 US – Console Edition kun je voor het eerst op een spelsysteem wegen aanleggen en in slechte staat verkerende wegen repareren. Ervaar de game vanuit een nieuw perspectief met de specialistische machines van Caterpillar en geniet van een nog meer gevarieerde werkdag op de bouwplaats.