Contra Run & Gun Bundle
De legendarische Contra-serie is terug! Deze nieuwe uitvoering van het klassieke run-'n'-gun actiespel uit de jaren '80 bevat nieuwe levels, nieuwe vijanden, nieuwe speelmechanismen en co-op-gevechten voor maximaal 4 spelers!
Met de Contra Anniversary Collection keert de klassieke Contra ren-en-schietreeks terug naar het heden; naar moderne platforms én een nieuwe generatie spelers.
Pak power-ups en schiet je een weg door alle bedreigingen en vijanden die je reactievermogen tot het uiterste testen. Inbegrepen is een digitaal bonusboek met hierin volop conceptdocumenten en schetsen, de officiële chronologie van de reeks, een exclusief interview met de producer van de reeks en nog veel meer!