Hoeveel stappen zijn er nodig om een gloeilamp te vervangen? Als je antwoord 10 of meer is, dan ben je klaar voor "Contraptions" - een game waarbij het doel is om gekke uitvindingen te repareren die eenvoudige taken uitvoeren op indirecte en ingewikkelde manieren, Rube Goldberg-stijl.