Convoy: A Tactical Roguelike
Gepresenteerd in pixel art en is gevestigd in een toekomstige post-apocalyptische setting, Convoy is een squad-based tactische roguelike in zijn kern. U reist met uw gevechtsvoertuigen en konvooi over een woestenij om onderdelen die nodig zijn om je gebroken ruimteschip te repareren vinden. Tijdens je reis zul je vreemden in gerandomiseerde scenario ondervinden door het oppakken van radiosignalen.
Afhankelijk van de keuzes die je maakt, kan signalen ofwel leiden tot tactische gevechten, op tekst gebaseerde dialoog of toeval gebaseerde rollenspel. Welke keuze je maakt, moet u uw konvooi en de lading te beschermen tegen overvallers, kapers en andere vijanden te houden. Houd het upgraden van uw voertuigen, als de dood is permanent in Convoy.