Cook, Serve, Delicious!
Je kunt ook lokaal co-op spelen waarbij één persoon kookt en de ander de bestellingen afhandelt! Of speel lokaal met maximaal vier spelers met de meegeleverde uitbreiding "Battle Kitchen", met tientallen uitdagingen en vrij te spelen personages.