Eet, meng en schiet kleuren om de puzzels op te lossen in Corbid A Colorful Adventure!
Veel plezier met het helpen van Corbid bij het overwinnen van de doolhoven om tot kampioen gekroond te worden en geniet van zijn kleurrijke werelden vol wezens, puzzels en vele mysteries.