Corpse Party
Verken de griezelige zalen van Heavenly Host Elementary in Corpse Party, de cultklassieker op het gebied van horror, nu bijgewerkt voor de volgende generatie.
Een misgelopen vriendschapsritueel transporteert middelbare scholiere Ayumi Shinozaki en haar vrienden naar een alternatieve realiteit van een door tragedie getroffen instelling die lang geleden op de plek van hun eigen school stond. Terwijl de wraakzuchtige geesten van basisschoolleerlingen hun leven en hun geestelijke gezondheid bedreigen, is hun enige hoop om te overleven – laat staan te ontsnappen – het ontdekken van de huiveringwekkende details rond de moorden op degenen die voor hen vastzaten.
Prachtige 16-bit-stijl visuals in combinatie met gruwelijke beschrijvingen en bloedstollend geluidsontwerp zullen je verbeelding op hol doen slaan met visioenen van horror.
Verken elke hoek van Heavenly Host Elementary met een kruising tussen point-and-click adventure-gameplay en een gevechtsloze RPG, waarbij je keuzes maakt die de loop van het verhaal en het lot van de personages aanzienlijk veranderen.
Bovenop de oorspronkelijke vijf hoofdstukken en veertien extra hoofdstukken, gaan twee nieuwe extra hoofdstukken dieper in op de relatie tussen de serie-favorieten Ayumi en Yoshiki, en introduceren ze Miku Shirayume en Ryoka Iwami, twee personages met hun eigen intrigerende rollen in de gruwelijke legende van Heavenly Host Elementary.
Zet een koptelefoon op om je onder te dompelen in de volledig ingesproken Japanse audio en de ijzingwekkende geluidseffecten dankzij de binaurale 3D-opnametechnieken, waardoor een gesimuleerde surround sound-ervaring ontstaat die je bij elke bocht over je schouder zal laten kijken.