Drie exotische planeten. Aliens. Robots. Magie. Verboden technologie. Samenzweringen. Een galactische dreiging. Eén dappere heldin die alles recht wilt zetten. Cosmic Star Heroine is een spannende RPG van de ontwikkelaars van Cthulhu Saves the World.