Crazy BMX World
Tour door de wereld, reis door de ruimte en ga terug in de tijd allemaal op je te gekke fiets!
Bezoek allerlei grote steden rond de wereld in de World Tour, de sterren en planeten van de melkweg in de Galaxy Tour en ga naar tijden waarin de wereld werd bewoond door dinosauriërs, piraten en samurais in Time Rider!
Maak gebruik van je Nintendo Network ID om andere spelers uit je land uit te dagen! Gebruik de favoriete fietsen uit je collectie om de highscore te halen en iedereen te laten zien wie de winnaar is!