Maak je klaar voor buitenaardse platformactie in Crazy Gravity, een zijwaarts scrollende actiegame waarin de zwaartekracht je grootste vijand of grootste bondgenoot kan zijn! Stap in het ruimtepak van een kleine astronaut die verdwaald is in de ruimte. Je primaire doel is je raket weer van energie te voorzien en naar huis terug te keren, maar om dat te doen, moet je eerst een weg zien te vinden door hersenkrakende obstakels en de benodigde grondstoffen vinden.
De zwaartekracht trekt je altijd langzaam naar beneden, maar door hem om te draaien, kan de kleine astronaut bepalen wat beneden en boven is! Gebruik de omdraaiing van de zwaartekracht om op platforms te springen en gevaren te ontwijken, stroomschakelaars te bereiken of jezelf in de lucht te laten hangen tijdens een sprong. Het is een uitdagende ervaring waarbij je op een totaal andere manier moet denken, een moeilijke en toch toegankelijke reis voor alle leeftijden door 30 kosmische met de hand getekende levels!