Creature in the Well
Creature in the Well is een top-down hack 'n slash dungeoncrawler die is gebaseerd op het flipperspel. Als de laatst overgebleven BOT-C-eenheid moet je diep in een berg in de woestijn trekken om de kracht van een oude faciliteit te herstellen, met daarin een ronddolend wezen. Ontdek en upgrade uitrusting om de stad Mirage te bevrijden van een dodelijke zandstorm.