Creepy Tale: Some Other Place
Creepy Tale is een mysterieuze avontuur rijk aan raadsels en griezelige sfeer. Een herfstachtige ochtend beloofde een rustige vistrip, maar gebeurtenissen brachten Martin naar “een andere plaats.” Vind de weg naar huis, ontrafel een hoop geheimen en red iedereen die je kunt.
Creepy Tale: Some Other Place vertelt een compleet nieuw verhaal dat zich afspeelt in onze sprookjeswereld. Een dynamische zoektocht wacht op je, vol met levendige gebeurtenissen en personages.