Crime Secrets: Crimson Lily
Door een sneeuwstorm is de hoofdpersoon afgesloten van de buitenwereld en staat ze er alleen voor. Ze moet haar speurvaardigheden inzetten terwijl ze mogelijke ooggetuigen ondervraagt, zoekt naar aanwijzingen en een spoor volgt dat haar leidt naar de smerige zaakjes van een klein stadje, vol met ijverige baasjes en andere raadselachtige karakters.
Was de tragische dood van een jonge journaliste, Lilly, een paar jaar geleden een ongeluk, of was het op een of andere manier verbonden met deze mysterieuze nieuwe moord? Probeert de moordenaar iets duidelijk te maken? En als dat zo is, waarom, en aan wie?
Het blijkt dat er meer achter het grimmige verhaal schuilt dan op het eerste gezicht lijkt en sommige mensen in het hotel doen zich anders voor dan dat ze zijn. Lukt het de privédetective om de dader te pakken?"