Crimson Asylum
Equipped with your trusty video camera and unwavering resolve, you set on a mission to document the whispers of the past and capture evidence of the restless spirits wandering inside.
The deeper you venture, the more the asylum twists and contorts around you. The escape route you meticulously documented vanishes, replaced by an endless maze of despair. The playful curiosity that led you to Crimson Asylum has morphed into a desperate struggle for survival.
Utilize your video camera to capture paranormal activity and uncover the secrets of Crimson Asylum.
To proceed within the Crimson Asylum, you need to complete various puzzles to get through the many floors.
Enter the Crimson Asylum with the means to explore and document it's secrets, only to get lost and trapped with the horrors that lie within..