Een mysterieuze toren met honderden vertakkende paden naar de top!
Critadel is een hardcore actiegame met GBA-geïnspireerde graphics en een bloedstollende techno-soundtrack. Critadel biedt een vrijwel onbeperkte verscheidenheid aan wapen- en itemconfiguratie-opties. Met uitbreidbare speelbare personages en continu opnieuw geconfigureerde vertakkingspaden, is het een spel dat elke keer dat je het speelt anders is!