Dompel jezelf onder in het aangrijpende verhaal van Cross Tails, een tactische strategie-RPG die zich afspeelt in een door oorlog verscheurde wereld. Al meer dan een decennium zijn het Canine Kingdom of Ranverfurt en de Feline Republic of Hidiq met elkaar in conflict, met animositeit diep geworteld in het geheugen van hun volkeren. Als speler duik je nu in een verhaalgericht plot, speelbaar voor beide partijen, dat uiteindelijk de geheimen van dit conflict en de invloed van een verontrustende derde macht zal ontrafelen.
Doe mee aan turn-based gevechten op een 3D visueel scenario, waarbij je strategisch gebruik maakt van terrein en karakteroriëntatie. Met een breed scala aan personages, elk met hun eigen klasse, ervaar de vrijheid van personageontwikkeling door middel van klasseveranderingen, vaardigheidsbomen en geloofskeuze. Ontketen het potentieel van meer dan 30 klassen, van stoere ridders tot vaardige boogschutters, en upgrade wapens en pantsers met behulp van krachtige runestenen.
Smeed het lot van twee naties in Cross Tails, waar een aangrijpend verhaal samenkomt met intense tactische gevechten!