BELANGRIJKSTE EIGENSCHAPPEN
Cube Blast daagt zelfs de meest gerenommeerde puzzeloplossers uit met een geestverruimende 3D-draai aan de klassieke kleurenknalformule. Verleg je ruimtelijk denkvermogen tot het uiterste, terwijl je steeds complexere puzzels oplost op een 3D-toren van kleurrijke blokken, met nieuwe en opwindende mechanische wendingen die opduiken, net op het moment dat je dacht dat je alles zag wat de game te bieden heeft. Als je nog niet overtuigd bent: er zijn ook nog ruimtewezens en explosies!