Cube Raiders
Ga met Rose en Kirk mee in dit puzzelavontuur boordevol puzzels en bewijs dat je een echte Cube Raider bent.
Ga de gevaren en verrassingen van elk van de tempels onder ogen om de +99 puzzels voor één speler op te lossen.
Geniet in gezelschap en speel een coöperatief avontuur met +59 puzzels die zijn ontworpen voor twee spelers.
Zet de kameraadschap opzij en laat zien wie de beste Cube Raider is in "Duel" -modus.