Curse of the Dead Gods
Je zoekt enorme schatten, het eeuwige leven, goddelijke krachten ... en het leidt tot deze vervloekte tempel, een eindeloos doolhof vol bodemloze putten, dodelijke vallen en monsters.
Verzamel mystieke relieken, een arsenaal aan wapens en wordt onoverwinnelijk. Elke stap die je zet maakt je corrupter. Versterk of negeer dit, maar elke vloek kan dubbele gevolgen hebben.