Cyber Mission
Cyber Mission is een zijwaarts scrollend met retro-vormgeving, dynamische gevechten, HD-graphics en zinderende gevechten geïnspireerd op klassieke elementen uit zowel run 'n gun- als schiet-genres. Neem het in je eentje op tegen je tegenstanders of werk samen met een vriend in lokale coöp! Zweef en manoeuvreer door levels zonder zwaartekracht, blaas vijandelijke zwermen op, schakel bazen die het hele scherm vullen uit en gebruik cyberdrones om je vuursnelheid te verhogen, je af te dekken en meer!