GAMEPLAY BELONEN
Geniet van de 8 bit graphics van Cyber Protocol. De neonverlichting, eenvoudige vormen en de algehele cyberpunk-esthetiek zullen je op je pad begeleiden.
Leun achterover en luister naar de soundtracks. Cyber Protocol heeft een aantal van de beste muziek in de stijl van de jaren 80 die gaming te bieden heeft.