Cycle 28 is een ruimteshooter in de klassieke arcadestijl. Zet alles op alles om de hoogste score te bereiken. De bediening is simpel, de actie is razendsnel en de gevechten zijn intens.
Upgrades: verbeter je persoonlijke record en speel upgrades vrij. Met 45 mogelijke configuraties heb je genoeg materiaal tot je beschikking om nét even wat langer in leven te kunnen blijven.
Een spannend verhaal: ontdek waarom je vastzit in Cycle, waarom de vijand erop gebrand is om alles kapot te maken wat je lief is, en wie die vijand eigenlijk is.
Epische muziek: de game bevat een krachtige, sfeervolle mix van moderne orkestmuziek en retro-electrogeluiden die gemaakt is door Jordan Rees.