Welkom bij DEADCRAFT, een zombie-survival-actiegame met een originele draai!!
In een wereld verwoest door een dodelijk virus, moet de halfzombie Reid zich niet alleen met een bijl, een onkruidwieder en allerlei andere wapens tegen hordes ondoden verdedigen ... hij moet zelf ook een paar zombievolgers kweken!
Gebruik de zombiekant van Reid en ontketen je verwoestende krachten tijdens het gevecht. Verpletter alle doelwitten op je pad, of ze nu menselijk of ondood zijn.
Zonder water en voedsel zul je in deze ruige omgeving geen dag overleven. Verdien geld door anderen te helpen, of pak gewoon wat je nodig hebt.