De bekroonde indie-RPG UNDERTALE breidt de serie uit met een gloednieuw spel... in een andere wereld! Creëer je eigen avatar, ontmoet vreemde vrienden en stort jezelf in de duisternis. De eerste twee hoofdstukken zijn gratis, dus waar wacht je nog op? En er komen meer hoofdstukken uit zodra ze klaar zijn (niet gratis), dus hou ons in de gaten! Jarenlang!