Verlossing… Hoop… Zijn dit dingen waarvan iemand kan hopen ze opnieuw te verkrijgen na zijn ziel te hebben verkocht in een hem achtervolgend verleden?
DISTRAINT 2 volgt op de gebeurtenissen van het eerste spel. Het is een sinister verhaal over het herstellen van hoop en het vinden van je doel.