Sluip jouw weg door verschillende locaties, om het achtergrondverhaal van Price en zijn motivatie te horen, die hem op dit duistere pad hebben gebracht.
Verlossing… Hoop… Zijn dit dingen waarvan iemand kan hopen ze opnieuw te verkrijgen na zijn ziel te hebben verkocht in een hem achtervolgend verleden?
DISTRAINT 2 volgt op de gebeurtenissen van het eerste spel. Het is een sinister verhaal over het herstellen van hoop en het vinden van je doel.