Leer hiermee gemakkelijk shogi!
Omdat de basisregels, zoals het verplaatsen van een tegel, hetzelfde zijn als bij “Dobutsu Shogi” en “Goro-goro Dobutsu Shogi”, kun je je opgebouwde kennis gebruiken voor je echte shogi-debuut.