Nadat zijn kinderen zijn weggelokt door dubieuze pop-upreclame, gaat Dadish op zoek naar hen in zijn gekste avontuur tot nu toe. Verken een spannende wereld, neem het op tegen vijanden met fastfoodthema en herenig Dadish met zijn vermiste kinderen in dit uitdagende 3D-platformavontuur.