Het is een avontuur dat een heel jaar duurt! Daily Dadish is een retro-platformgame met meer dan 365 handgemaakte levels - één voor elke dag van het jaar! Elk niveau is slechts één dag speelbaar, dus versla ze zolang je kunt. Neem het op tegen uitdagende vijanden, ontgrendel coole personages en help Dadish weer helemaal opnieuw te herenigen met zijn vermiste kinderen!